Målgrupper​

​Vores målgruppe er børn og unge i den skolepligtige alder med indlærings- og følelsesmæssige udfordringer på grund af sociale udfordringer og/eller psykiske funktionsnedsættelser, og som derfor har behov for behandling.

Autisme og psykisk sårbarhed

Autismespektrumforstyrrelser og psykisk sårbarhed dækker fx infantil autisme, atypisk autisme og Aspergers syndrom, men også krydsdiagnoser som fx ADD, OCD, angst med flere.

Socio-emotionelle forstyrrelser og ADHD

Socio-emotionelle forstyrrelser og ADHD dækker fx over elever, som har vanskeligheder inden for områderne kontakt, adfærd og trivsel (AKT), men også elever med ADHD og krydsdiagnoser.

Indskrivning på skolen

Er du sagsbehandler og ønsker at indskrive et barn på skolen, så er du velkommen til at kontakte os. Forældre kan ikke indskrive deres børn, men er altid velkomne til at kontakte os for at høre mere om dagbehandlingstilbuddet.

Find vej til vores afdelinger​

Hulbækgaard​

Gammeltoftegaard

Østerled