Gammeltofte​gaard

​Afdelingen på Gammeltofte er placeret på den nærliggende Gammeltoftegaard ca. 800 meter fra Hulbækgaard. Skolen fremstå pæn og vedligeholdt og med minimal, visuel støj ligesom de to øvrige afdelinger.

Afdelingen på Gammeltofte er tænkt som en udskolingsafdeling, hvor tanken er at skabe et mere ungdomspræget miljø, end det er kendetegnende for Hulbækgaard.

​Der er 3 undervisningslokaler med plads til 4 til 7 elever i hver klasse. Ud over klassernes egne lokaler har Gammeltofte et hyggeligt sofarum med bordfodbold, spil og bogreoler samt et stort fællesrum med køkken, hvor dagens måltider indtages. Fællesrummet benyttes også til spil og gruppearbejde.

På Gammeltofte er der også gode udendørsarealer med bålplads, en gård med et bordtennisbord og plads til småspil. Derudover er der en stor boldbane med græs og fodboldmål.

Vi har desuden 2 minibusser til rådighed, der benyttes til både faglige og sociale aktiviteter gennem skoledagen.​

dsc05444

Indskrivning på skolen

Er du sagsbehandler og ønsker at indskrive et barn på skolen, så er du velkommen til at kontakte os. Forældre kan ikke indskrive deres børn, men er altid velkomne til at kontakte os for at høre mere om dagbehandlingstilbuddet.

Find vej til vores afdelinger​

Hulbækgaard​

Gammeltoftegaard

Østerled